Specialized Tarmac SL7 Sport - Gloss Dune White/Chaos Pearl

Kód: 90623-6144 90623-6154 90623-6156 90623-6158 90623-6149 90623-6152 90623-6161 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Specialized
100 430 Kč
Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Pravděpodobně u výrobce - běžně do 3 týdnů Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud"; "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

Detailní informace

TESTOVÁNÍ KOL PŘED PRODEJEM
TESTOVÁNÍ KOL PŘED PRODEJEM
OSOBNÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI
OSOBNÍ PŘÍSTUP
K ZÁKAZNÍKOVI
GARANČNÍ SERVIS ZDARMA
GARANČNÍ SERVIS ZDARMA
ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS
ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS

Detailní popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.

Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.

Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: